انتخاب واحد پولی:
فارسی انگلیسی
سبد خرید: (0) مورد
خوش آمدید, کاربر گرامی
شاخه ها
اطلاعات ارائه كننده
محصولات ديگر
اطلاعيه ها
اطلاعيه هامرا از تغييرات محصول کیت پری آمپلی فایر استریو (حرفه ایی) با چهار ولوم آگاه كن.
مقایسه محصولات
محصولی برای مقایسه انتخاب نشده است!
ورود به سيستم
آدرس پست الكترونيك:
كلمه عبور:

کلمه عبورتان را فراموش کرده اید؟
هنوز ثبت نام نکرده اید؟
کانال تلگرام مهرام کیت
صفحه اینستاگرام
فروش ویژه
فروش پستی
لیست محصولات

کیت پری آمپلی فایر استریو (حرفه ایی) با چهار ولوم[آمپلی فایر]

کیت پری آمپلی فایر استریو (حرفه ایی) با چهار ولوم
قیمت: 3,000,000ريال
 
 
کیت پری آمپلی فایر استریو (حرفه ایی) با چهار ولومکیت پری آمپلی فایر استریو (حرفه ایی) با چهار ولومکیت پری آمپلی فایر استریو (حرفه ایی) با چهار ولومکیت پری آمپلی فایر استریو (حرفه ایی) با چهار ولوم
کیت پری آمپلی فایر استریو (حرفه ایی) با چهار ولومکیت پری آمپلی فایر استریو (حرفه ایی) با چهار ولومکیت پری آمپلی فایر استریو (حرفه ایی) با چهار ولومکیت پری آمپلی فایر استریو (حرفه ایی) با چهار ولوم
نظرات موجود:2

کیت پری آمپلی فایر استریو (حرفه ایی)

تکمیل کننده یک آمپلی فایر قوی و مطمئن ، داشتن یک سیستم پری آمپلی فایر و تون کنترل با برخورداری از مشخصات "های فیدلیتی" می باشد که علاوه بر تقویت و کیفیت صدا ، عمق و طنین صدای آمپلی فایر شما را افزایش می دهد.

این کیت پری آمپلی فایر و تون کنترل استریو از حساسیت و کارآیی بالایی نسبت به مدارهای مشابه خود برخوردار بوده و شما  می توانید آن را به انواع آمپلی فایرهای قدرت استریو اضافه کرده و صاحب یک مجموعه کامل آمپلی فایر (های فیدلیتی) استریو شوید.

این پری آمپلی فایر مجهز به مدار تون کنترل بوده و از این رو کنترل های باس (BASS) و تریبل TREBLE)) کیت دارای دقت کم نظیر و کیفیت بالا بوده و دیگر مزیت این کیت داشتن کنترل ولوم صدا برای کم و زیاد کردن صدا و ویژگی دیگر این کیت داشتن ولوم بالانس (BALANCE) برای کنترل یا تعدیل صدای دو کانال چپ و راست نسبت به یکدیگر می باشد. همینطور نیز محلی بر روی فیبر که با مونو / استریو MO/ST مشخص گردیده برای تبدیل حالت استریو به مونو و یا بر عکس می باشد.

تمامی قطعات این کیت روی یک فیبر مدار چاپی ظریف نصب می شود و از جایی که تمامی ولوم ها در یک راستا بر لبه فیبر قرار گرفته شما می توانید پس از مونتاژ و وصل کردن به آمپلی فایر پیشنهادی ما (آمپلی فایر 120WATT استریو و آمپلی فایر قدرت 250 WATT استریو) آن ها را در یک جعبه مناسب نصب نمائید.

حساسیت مدار و طراحی مدار طوری می باشد که صدای این پری آمپلی فایر با بهترین سیستم های مشابه خارجی خود برابری می کند به طوری که وقتی این کیت را به آمپلی فایر استریو مورد نظر خود بیفزائید به صدای آمپلی فایر کیفیت تازه ایی بخشیده و عمق و طنین صدا را چندین برابر می کنید.

در جزوه این کیت تمامی اطلاعات شامل مونتاژ کیت ، راه اندازی و طریقه وصل کردن کیت به انواع آمپلی فایر استریو ارائه شده به گونه ایی که با داشتن آشنایی با قطعات به راحتی می توانید این کیت را مونتاژ نمائید. نکته مهم تر اینکه شما باید آشنایی کامل به لحیم کاری را داشته باشید تا در هنگام مونتاژ و لحیم کردن قطعات به مشکلی برخورد نکنید.

سعی و تلاش ما همواره بر این مطلب بوده که علم و عمل بدون یکدیگر هیچ بازدهی و ثمری نمی بخشد و خواسته ما این می باشد که شما دوست عزیز این 2 کلمه را سرلوحه و توشه آینده پر از موفقیت خود قرار دهید.                                                                                                    

مشخصات
ولتاژ کیت:12 تا 24 ولت
جریان مصرفی:1 آمپر 1A
قلب مدار:ترانزیستور
حالت اراِئه:بصورت کیت
توضیحات:با کیفیت عالی
افزودن به لیست مقایسه نظرات بازگشت
کپی‌رایت © 2024 مهرام کیت