کیت چشمکزن پلیسی 2 با 84 دیود نورانی LED

کیت چشمکزن پلیسی 2 با 84 دیود نورانی LED

کیت چشمکزن پلیسی 2 با 84 دیود نورانی LED

آیا تا کنون دقت کرده اید چراغ های خطر یا هشداری که بر روی سقف اتومبیل های پلیس ، راهنمایی و رانندگی و ... نصب گردیده اند دارای انواع متنوع چشمک زدن هشدار چه به صورت مکانیکی الکتریکی و چه به صورت الکترونیکی می باشند.
نوع مکانیکی الکتریکی اینگونه چراغ های خطر یا هشدار به تدریج و همزمان با پیشرفت مدارات و قطعات نوین و جدید الکترونیک کارایی خود را از دست داده و به علت یکنواخت بودن نوع چشمکزدن این نوع چراغ های خطر استقبال و استفاده کمتری از آن ها می گردد.
اما همانطور که گفته شد با پیشرفت هر روزه الکترونیک خصوصا در طراحی مدارات و نیز تولید قطعات جدید تحولی شگرف نیز در ساخت چراغ های خطر یا هشدار بوجود آمده و شما شاهد این پیشرفت ها می باشید.
استفاده از آی سی های جدید میکرو نیز باعث تنوع در نوع چشمک زدن و نیز تعویض لامپ های قدیمی با دیودهای نورانی (LED) نیز از یکطرف دیگر مصرف دستگاه (مقدار جریان) را بطور چشمگیری پایین آورده است. و همینطور با آمدن دیودهای نورانی (LED) در جریان یا وات های مختلف که طی چند سال اخیر تولید و روانه بازار گردیده باعث تنوع در رنگ های مختلفی گردیده که جلوه های زیبا به انواع مداراتی که برای این منظور طراحی و تولید شده اند بدهند.
کیت چشمکزن پلیسی 2 ، که می خواهید بعنوان یک وسیله چراغ هشدار نوری از آن استفاده نمائید یکی از جدید ترین تولیدات مهرام کیت می باشد که برای اولین بار به صورت کیت طراحی و تولید و در بازار الکترونیک عرضه گردیده است.
کیت چشمکزن پلیسی 2 جلوه ای زیبا و گیرا را از تابش دیودهای نورانی(LED) و چشمکزدن آن ها ایجاد می کند.

این کیت دارای 3 خروجی مجزا می باشد که پس از دادن ولتاژ 12 ولت (12V) به کیت هر یک از خروجی های کیت شروع به چشمک زدن کرده که در هر بار چشمک زدن یک از خروجی ها ، دیودهای نورانی (LED) آن خروجی سه مرتبه روشن و خاموش گردیده و سپس خروجی بعدی نیز بدین شکل شروع به سه مرتبه چشمک زدن کرده و به همین ترتیب ادامه می یابد.
توسط پتانسیومتر موجود شما می توانید سرعت چشمک زدن کیت را کنترل نمائید. ولتاژ این کیت (چشمکزن پلیسی 2) 12 ولت می باشـد که شما با داشتن یک آداپتور یا منبع تغذیه 12 ولتی که خروجی آن کاملا رگوله شده باشد می توانید این کیت را راه اندازی نمائید. کیت دارای مدار محافظی می باشـد که در صورت بر عکس زدن ولتاژ هیچگونه آسیبی به کیت نمی رسد.