کیت گیرنده کنترل از راه دور 4 کاناله با خروجی لحظه ایی

کیت گیرنده کنترل از راه دور 4 کاناله با خروجی لحظه ایی

گیرنده کنترل از راه دور 4 کاناله با خروجی لحظه ایی MOMENTARY

کیت کنترل از راه دور چهار کاناله با قابلیت کد بندی مدار مجهز به سیستم DECODER ENCODER بوده و کد بندی آن مطابق دلخواه و نظر شما انجام می گیرد. برد دستگاه با توجه به سالم بودن باتری ریموت کنترل فرستنده و کیت حدود 100 متر خواهد بود. 

ولتاژ این کیت 12 ولت می باشد پس در این کیت از رله 12 ولت استفاده گردیده است. چنانچه بخواهید از ولتاژ 9 ولت در این کیت استفاده نمائید باید 4 عدد رله 9 ولتی تهیه و در محل های خود به جای رله 12 ولتی قرار داده و لحیم نمائید.
خروجی این کیت بصورت لحظه ای MOMENTARY می باشد به این معنی که با فشار دادن هر کلید ریموت فرستنده رله مربوط به آن کانال در گیرنده فعال گردیده و با بر داشتن انگشت از روی ریموت فرستنده، رله مربوطه نیز قطع خواهد شد.
همان طور که در قطعات کیت ملاحضه می فرمایید از یک عدد RFM=RF MODULE که بسیار حساس می باشد استفاده گردیده است که اولا حجم مدار گیرنده کاهش و ثانیا نیاز به هیچ گونه تنظبم فرستنده و گیرنده نمی باشد زیرا فرستنده یا همان ریموت کنترل فرستنده وRFM گیرنده قبلا تنظیم شده بخصوص سلف متغیر بر روی RFM که روی آن لاک زده و از طرف کارخانه سازنده تنظیم گردیده دستکاری شود دستگاه شما عملا از تنظیم خارج و به هیچ گونه تنظیم اولیه نخواهد شد.
در ضمن می بایست یک تکه سیم خشک به طول تقریبی 48 سانتی متر جهت آنتن به مدار RFM وصل و لحیم نمائید. محل اتصال آنتن روی مدار RFM دایره کوچکی است که در یکی از گوشه های آن قرار دارد و حتما دقت نمائید هنگام نصب سیم آنتن نوک هویه برای لحیم کردن سیم بر روی فیبر به قطعات ظریف اطراف برخورد نکند و به آنها صدمه نزند. جهت کم کردن حجم سیم آنتن می توانید آنتن را به صورت مارپیچ بسازید و برای این منظور از لوله داخلی یک عدد خودکار استفاده نمائید و دور لوله پیچیده و آن را طبق نکات قبلی که گفته شد نصب نمائید.
توجه : در حالت استفاده از آنتن به شکل مارپیچ (فنری شکل) امکان دارد برد دستگاه کاهش یابد.
حداکثر برد ریموت کنترل فرستنده با باطری سالم و کاملا نو که دارای ولتاژ 12 ولت است بدست می آید و باطری مورد استفاده داخل ریموت که قبلا از طرف کارخانه سازنده داخل دستگاه قرار گرفته ممکن است به علت گذشت زمان ضعیف شده باشد و برد دستگاه کاهش یابد. (ضعیف بودن باطری داخل فرستنده با فشار دادن یکی از کلیدهای فرستنده و روشن شدن دیود نورانی مشخص خواهد شد)

مشخصات کیت گیرنده کنترل از راه دور 4 کاناله رادیویی با خروجی لحظه ایی MOMENTARY :