کیت آژیر پلیس

کیت آژیر پلیس

کیت آژیر پلیس

گوناگونی و تنوع کیت های الکترونیکی طی سال های اخیر باعث شده تا هنگام خرید انتخاب شما با مشکل روبرو شود.کیت هایی که دارای مداری بزرگ و تعداد زیادی قطعات در آن بکار رفته و شما با هزینه زیاد آنرا تهیه کرده اید و این در حالی است که خواهید دید کیت هایی با حجم کوچکتر و قطعاتی کمتر و نیز با قیمتی کمتر همان کارآیی را خواهد داشت .
همانطور که می دانید کیت های متنوعی تولید و عرضه می گردند که شامل مدارات آمپلی فایرها ، دزدگیرها ، موزیکال ها ، رقص نورها و چشمکزن ها و آژیر صوتی و .... که هر کدام از این کیتها خود شامل دهها طرح می باشد تا شما با تهیه و مونتاژ کیت دلخواه بتوانید به دست آوردهای ارزنده ایی از اطلاعات و مهارت های فنی رسیده و راه توفیق را در کارهای حرفه ایی آینده برای شما هموارتر کند .
از جمله کیت هایی که هرروز با طرح های گوناگون و کارآیی های مختلف تولید و عرضه می گردد کیت های مربوط به آژیر های صوتی می باشد که از ساده ترین مدار تا پیچیده ترین آن ها جهت سیستم های حفاظتی تولید می شود . کیت آژیر پلیس در عین سادگی مدار دارای صدای قابل قبول نسبت به مدارات مشابه خود می باشد .
به طوری که با گذاشتن انگشت بر روی کلید فشاری صدای آژیر پلیس شروع به کار کرده و به تدریج به نهایت صدای خود رسیده و با برداشتن انگشت از روی کلید فشاری صدای آژیر به آهستگی کاسته شده تا کاملاٌ صدا قطع گردد.
مونتاژ این کیت با داشتن قطعات اندک و مداری ساده برای افراد مبتدی و نوآموزان الکترونیک بسیار ساده می باشد.


مشخصات کیت آژیر پلیس :

  • مناسب برای دانش آموزان و نوآموزان الکترونیک
  • با صدایی رسا و نافذ
  • با مدار ترانزیستوری
  • ولتاژ 9 ولت
  • با جریان مصرفی کم
  • مداری خاطره انگیز برای شما