کیت دزدگیر اتومبیل (راه انداز بوق)

کیت دزدگیر اتومبیل (راه انداز بوق)

کیت دزدگیر اتومبیل (راه انداز بوق)

کیت دزدگیر اتومبیل (راه انداز بوق ماشین ) یکی از کامل ترین سیستم های حرفه ای دزدگیر ماشین می باشد که در نوع خود کاملا بی نظیر و بدون نقص بوده و حتی از لحاظ مشخصات و امتیازات از بسیاری از دزدگیرهای اتومبیل که در باز ار با قیمت های بسیار بالا بفروش می رسد کامل تر و بالاتر است.

مشخصات فنی : (راه انداز بوق)

12ولت با مصرف بیکاری بسیاری ناچیز
دارای تایم خروج :
(زمان لازم برای خارج شدن صاحب اتومبیل و بستن درب ماشین پس از روشن کردن سیستم دزدگیر از داخل اتومبیل)
دارای تایم ورود :
(زمان لازم برای خاموش کردن سوئیچ دزدگیر پس از باز کردن درب )
دارای تایم آلارم (بوق اتومبیل) :
(مدت زمانی که بوق اتومبیل به صدا درمی آید و پس از آن مجددا بطور اتوماتیک بوق قطع و دزدگیر مجددا آماده می شود)
قابل اتصال به کلید های لای دربها و کاپوت جلو و صندوق عقب
قابل اتصال به شوک سنسور جهت ایمنی هرچه بیشتر
قابل اتصال به ریموت کنترل جهت روشن و خاموش کردن از راه دور :
به دلیل مجهز بودن سیستــــم به تاخیر خروج و ورود هیـچ نیازی به ریموت کنتــرل نیست فقط از روی علاقه و تمایل می توانید تهیه کنید.

نکات دانستنی :

کلید دزدگیر که برای خاموش و روشن کردن سیستم بکار می رود، باید در محلی مناسب در داخل اتاق اتومبیل نصب گردد که بستگی به میل شما یا نصاب دزدگیر می تواند یک سوئیچ قطع و وصل معمولی باشد و یا از نوع کلیدی که بنام سوئیچ آلفا مرسوم است باشد. همچنین در صورت علاقه و تمایل به خرید ریموت کنترل مخصوص از راه دور (کنترل از راه دور ) می توانید از آن به عنوان سوئیچ خاموش و روشن استفاده نمائید.
در صورتیکه اتومبیل شما مجهز به رله بوق نمی باشد و یا شما به آن دسترسی ندارید باید حتما یک رله مخصوص راه انداز بوق موسوم به آفتامات بوق تهیه نموده و طبق مدار زیر خروجی دزدگیر OUT را از طریق آفتامات به بوق متصل نمائید.
ضمنا دقت شود تا سیم خروجی دزدگیر که از OUT – ترمینال بیرون می آید به + OUT ترمینال اتصال نکند زیرا باعث سوختن مدار دزد گیر خواهد شد. ( در محل + OUT سیمی قرار نمی گیرد = خالی)
حداکثر جریان مجاز خروجی دزدگیر 2 آمپر (2A) می باشد لذا در صورت استفاده از دزدگیر باید از رله (آفتامات) در خروجی استفاده نمائید.
علاوه بر اینکه سیم IN ورودی دزدگیر را به سیم های کلید لای درب ها وصل می کنید می توانید برای کاپوت جلو و صندوق عقب اتومبیل نیز کلید های لای دربی مخصوص خریداری کرده و پس از نصب آن، سیم های آن ها را نیز بهIN دزدگیر متصل کنید تا حفاظت از آنها نیز به عمل آید. ضمنا علاوه بر اینها می توانید با خرید یک (شوک سنسور الکترونیکی) و اتصال آن به ورودی IN دزدگیر ، اتومبیل خود را نسبت به هر گونه ضربه یا تکانی که به آن وارد می گردد حفاظت کنید تا بدین ترتیب از سرقت لوازمی همچون لاستیک ها و رینگ ها و سرقت هایی که بدون باز کردن دربها صورت می گیرد نیز اتومبیل شما محفوظ گردد.
در اکثر اتومبیل ها برای هر درب یک عدد کلید فشاری لای درب تعبیه شده است و سبب می شود که لامپ داخل اتومبیل (لامپ سقف) روشن شود بنابر این کافیست یک سیم به یکی از کلیدهای درب ها متصل و آن را به نقطه IN ترمینال وصل نمائید.