کیت اعلام کننده نفر اول مسابقات 8 نفره

کیت اعلام کننده نفر اول مسابقات 8 نفره

کیت اعلام کننده نفر اول مسابقات 8 نفره یا کی زود تر زنگ میزنه

حتما شما در تلویزیون برنامه مسابقات گوناگون و متنوعی را دیده اید که تعدادی شرکت کننده بسته به شکل یا نوع مسابقه در آن مسابقه شرکت کرده اند و هر کدام از این شرکت کنندگان در محل یا جایگاهی که برای آن ها در نظر گرفته شده اند قرار گرفته اند و در اینگونه مسابقات نیاز به دستگاهی می باشد که نشان دهد کدام یک از شرکت کنندگان سریع تر از دیگر شرکت کنندگان به سوالـــــی که از طرف مجری مسابقه گفته می شود پاسخ خواهد داد.
در محل یا جایگاهی که هر یک از این نفرات ایستاده اند بر روی میز هر یک از این نفرات جعبه کوچکی که یک کلید فشاری بر روی آن قرار گرفته است در دسترس هر یک از این شرکت کنندگان قرار دارد و نفری که زودتر از دیگران کلید فشاری مربوط به خود را فشار دهد چراغی که بر روی میز قرار گرفته روشن و همزمان نیز صدای آلارم یا بوقی پخش خواهد شد کـــه مشخص می شود چه شخصی زود تر از دیگر شرکت کنندگان کلید فشاری را سریع تر فشار داده است.
این دستگاه که در مسابقات تلویزیونی و نیز رادیویی استفاده می شود، اینک به صورت کیت و برای اولین بار توسط تولیدی مهرام کیت ، طراحی و تولید گردیده و در اختیار شما دوست عزیز اکنون قرار گرفته است.

کارکرد کیت:
این کیت در 2 مدل چهار نفره و هشت نفره برای یک مسابقه طراحی ، تولید و عرضه گردیده است.
پس از اطمینان از صحت مونتاژ کاری یک عدد باطری کتابی 9 ولتی نو و سالم ترجیحا باطری از نوع آلکالاین تهیه و باطری را به سرباطری متصل کنید.در این حالت برای لحظه ایی صدای بوق از بلندگو پخش خواهد شد و کیت شما آماده بکار می باشد.
در این کیت برای هر یک از نفرات شرکت کننده در مسابقه یک عدد کلید فشاری کوچک و یک عدد دیود نورانی یا همانLED در نظر گرفته شده است. هر یک از پاسخ دهندگان سوال ، که زودتر کلید فشاری مربوط به خود را فشار دهد، دیود نورانی LED مربوط به آن شرکت کننده در مسابقه روشن و همزمان صدای بوق برای چند لحظه از بلندگو شنیده خواهد شد.
زمانی که یکی از شرکت کنندگان در مسابقه کلید فشاری خود را زودتر از دیگر شرکت کنندگان فشار دهد ، کلید های فشاری دیگر شرکت کنندگان عملا از کار افتاده و هیچ گونه عکس العملی از خود نشان نخواهند داد.
در ضمن کلید فشاری RESET مربوط به مجری یا همان اجرا کننده مسابقه می باشد ، که بعد از جواب یا پاسخ دادن هر سوال از طرف شرکت کنندگان و روشن شدن دیود نورانی LED مربوط به آن شرکت کننده ، مجری مسابقه برای لحظه ایی کلید فشاریRESET را فشار داده تا چراغ مربوط به جواب دهنده سوال خاموش گردد و مجددا مجری مسابقه سوال جدیدی را برای شرکت کنندگان در میان بگذارد.

نکات قابل توجه :
کلید های کوچک فشاری SW1 تا SW8 و نیز کلید فشاری RESET جهت آزمایش و امتحـان کیت می باشد.
همانطور که در کنار هر یک از کلیدهای کوچک فشاری SW1 تا SW8 و نیز کلید فشاری RESET مشاهده می نمائید دو عدد سوراخ در کنار محل نصب هر یک از این کلیدها فشاری در نظر گرفته شده است.
کلید های فشاری این کیت برای آزمایش کیت بوده و شما چنانچه بخواهید کلید های فشاری را دورتر از کیت و در دسترس نفرات شرکت کننده در مسابقه قرار بگیرد کافیست ابتدا جعبه یا قوطی پلاستیکی کوچک به تعداد ، همینطور نیز کلید فشاری مناسب جهت نصب به قوطی یا جعبه کوچک به همان تعداد و سیم دو رشته ایی به متراژ لازم جهت اتصال از کلیدهای فشاری تا فیبر مدار تهیه نمائید.
اما در مورد کلید فشاری RESET که مربوط به مجری یا همان اجرا کننده مسابقه می باشد این نوع کلید از نوع کلیدهای فشاری معکوس می باشد. کلید فشاری معکوس در حالت عادی وصل و با فشار دادن بر روی کلید فشاری کلید قطع می گردد.
این کلید فشاری را که مربوط به مجری مسابقه می باشد نیز با تهیه یک عدد کلید فشاری معکوس، همینطور یک عدد قوطی یا جعبه کوچک و نیز سیم دو رشته ایی به اندازه لازم فراهم کرده پس از نصب کلید فشاری معکوس به جعبه و لحیم کردن سیم دو رشته ایی به دو سر کلید، دو سر دیگر سیم دو رشته ایی را در دو سوراخ کناری کلید فشاری در محل RESET نصب و لحیم نمائید.
ولتاژ کار این کیت 9 ولت می باشد که شما با خرید یک عدد باطری کتابی 9 ولت از نوع آلکالاین مدت هــا می توانید از این کیت استفاده نمائید و یا در صورت استفاده بیشتر از کیت می توانید با تهیه یک عدد آداپتور کاملا رگوله شده 9 ولتی استفاده لازم را ببرید.

مشخصات کیت کیت اعلام کننده نفر اول مسابقات 8 نفره یا کی زودتر زنگ میزنه :
  • جدید
  • کیتی جالب و سرگرم کننده
  • مناسب برای مسابقات تا 8 شرکت کننده
  • ولتاژ 9 ولت
  • با جریان مصرفی کم
  • دارای 8 دیود نورانی LED 
  • دارای دیود نورانی LED برای هر شرکت کننده