کیت فراری دهنده حشرات (التراسونیک)

کیت فراری دهنده حشرات (التراسونیک)

کیت فراری دهنده حشرات (التراسونیک)

راه حل های زیادی برای دور کردن حشرات از محیط زندگی شمــــــا وجود دارد ، مانند : قرص های حشره کش ، اسپری ها ، کرم های دور کننده حشرات و ... . اما همه موارد ذکر شده می تواند اثرات بسیار مضری برای سلامتی افراد و همین طور محیط زیست داشته باشد. اما کیتی که اینک شما تهیه کرده اید فاقد اثرات زیان آور برای شما و محیط زیست می باشد.
کیت فراری دهنده حشرات (از جمله پشه ، پشه کور ، انواع پشه میوه ، مگس و ...) به روش التراسونیک با ایجاد محیطـــی نا آرام در فرکانسی بالای 27 کیلوهرتز 3D باعث فراری دادن پشه و مگس و ... می شود.
این کیت بر روی سیستم عصبی پشه و مگس تاثیر گذاشته و از تولید مثل و تغذیه و نیش زدن آن ها جلوگیری می کند و با این روش باعث فراری دادن آن ها از محل زندگی شما می شود.

نحوه کارکرد کیت فراری دهنده حشرات :
انسان می تواند صداهایی با فرکانس 20HZ تا 20KHZ را بشنود که به این محدوده فرکانسی محدوده شنوایی انسان گفته می شود. هر صدایی که فرکانسی کم تر یا بیشتر از این محدوه داشته باشد عملا برای ما قابل شنیدن نیست. اما در مورد بقیه موجودات اینطور نیست و بسیاری از حیوانات از جمله جانوران موذی مانند پشه می توانند صداهای فراصوت را نیز بشنوند.
در واقع عملکرد این مدار تولید امواج صدای فراصوتی (التراسونیک) می باشد. هر موج مکانیکی صدا که دارای فرکانسی بالاتر از 20 کیلوهرتز باشد نوعی صدای فراصوت است.
تحقیقات علمــی نشان داده است که پشه های نر صدایی در حدود 20 تا 40 کیلوهرتز ایجاد می کنند که پشه های مـــاده می توانند آن را بشنوند. با این حال پس از فصل جفت گیری ، پشه های ماده علاقه ایی به حضور در کنار پشه های نر نداشته و تا جایی که می توانند از پشه های نر فاصله می گیرند. برای همین نیز از ماندن در مکان هایی که در آن صداهای فراصوت در گستره فرکانسی پشه های نر است اجتناب می کنند. از طرفی دیگر ، این پشه های ماده هستند که بعد از جفت گیری اقدام به گزیدن انسان و حیوانات دیگر و استفاده از پروتئین های خون آن ها برای تخم گذاری می کنند. با استفاده از همین مفاهیم کیت فراری دهنده حشرات ، صدایی فراصوت برای دور کردن پشه ها و دیگر انواع حشرات موذی ایجاد می کند.

طریقه استفاده از کیت فراری دهنده حشرات :
این کیت صرفا برای مکان سرپوشیده می باشد. در مکان هایی که درب ها به صورت مداوم باز و بسته می شود کارآیی این کیت پایین می آید ، زیرا علاوه بر فراری دادن حشرات از ورود آن ها نیز باید جلوگیری کند. در نتیجه دقت داشته باشید بهترین روش استفاده از این کیت در مکان های بسته با متراژ حداکثر 20 الی 30 مترمربع تا ارتفاع 3 متر می باشد و در صورت اضافه شدن متراژ و باز و بسته شدن درب ها باید از تعداد بیشتری از این کیت استفاده کنید.
اخطار : چون این کیت با برق شهری 220 ولت کار می کند از هرگونه دست زدن به قطعات پس از وصل ولتاژ به کیت اکیدا خودداری نمائید. لازم است این کیت را پس از مونتاژ حتما در یک جعبه پلاستیکی سوراخ دار مناسب قرار دهید بطوری که امواجی که از دو عدد پیزو ساطع می شود به راحتی در محیط با کمترین تلفات پخش گردد و یا می توانید در صورت نداشتن جعبه پلاستیکی سوراخ دار دو عدد پیزو را بر روی بدنه ، ابتدا توسط دو تکه چسب 2 طرفه یک طرف آن را به پشت پیزوها چسبانده و طرف دیگر چسب 2 طرفه را بر روی آن قسمت از بدنه که برای نصب پیزوها در نظر گرفته اید بچسبانید.

مشخصات کیت کیت فراری دهنده حشرات (التراسونیک) :
  • جدید 
  • ولتاژ 220 ولت AC
  • التراسونیک (فرکانسی بالای 27 کیلوهرتز 3D)
  • با جریان مصرفی کم
  • با آی سی مخصوص
  • مناسب برای فراری دادن حشراتی همچون از جمله پشه ، پشه کور ، انواع پشه میوه ، مگس و ...
  • دوستدار محیط زیست
  • بدون رساندن کوچک ترین آسیب به شما و محیط زیست