کیت تایمر 2 وضعیتی با خروجی رله

کیت تایمر 2 وضعیتی با خروجی رله

 کیت تایمر 2 وضعیتی با رله

با بکارگیری دستگاههای پیشرفته الکترونیکی بسیاری از کارهای روزمره زندگی در اکثر کارخانجات و صنایع تولید و موسسات و ادارات آسان تر گردیده اسـت. از جمله این دستگاه ها که در چند سال اخیر دارای کاربردهای فراوانی گردیده است میتوان از مدارات تایمر نام برد که با کاربردهای متنوع در دستگاهای صنعتی میتوان زمان را تحت اختیار خـود قرار داد و مدارهای گوناگون را به مدت دلخواهی که خود تنظیم نموده اید بطـور اتوماتیک روشن یا خاموش نمود . کیت تایمر دو وضعیتی مهرام کیت با بـکار گیری از دو آی سی NE555 و یـک رله با دو خـروجی از کیفیت قابل قبولی بر خوردار مـی باشد و مـی توان در مـوارد مختلف به سهولت از آن استفاد ه نمود .
این کیت مجهز به یک رله می باشد که می توان انواع دستگاههای باتـری دار یا برقی را به خروجی های آن وصل نمود (خروجی ها توسط شماره در جلوی ترمینال شش تایی مشخص می باشد). 

در این کیت دو خروجی تعبیه شده است که میتوان بطور همزمان دو دستگاه را به آن وصل کرد. عملکرد این دو خـروجی بر عکس یکدیگر می باشد یعنی وقتی خروجی شماره یک و دو ترمینال در حالت وصل می باشد خروجی دیگر ترمینال که پایه پنج و شش می باشد در حالت قطع قرار دارد که شما پس از آزمایش کیت بااین دو خروجی آشنایی کامل تری پیدا خواهید کـرد. پایه سه و چهار ترمینال مربوط به اتصال باتــری و یا برق شهر(با رعایـت نکات ایمنی) مـی باشد که چنانچه بـخواهید از یک منبع تغذیه DC و یا باتـری استفاده نمائید نقاط اتصال مثبت + پایه چهار و منفی - پایه سه می باشد. قطب مثبت و منفی جهت اتصال به ترمینال بین ترمینال و رله مشخص می باشد. ولتاژ این کیت دوازده ولت مـی باشد که شما می توانید از یک آداپتور دوازده ولت رگوله شده استفاده نمائید در ضمن توان مصرفی دستگاههایی که به این کیت وصل می کنیدنباید از 500WATT تجاوز کند. چنانچه بخواهید جریان مصرفی بیشتری از این کیت بکشید باید از یک متخصص وارد به مدارات رله کمک بگیرید.

مشخصات کیت تایمر 2 وضعیتی با رله :