کیت صوت سنج استریو با 26LED

کیت صوت سنج استریو با 26LED

کیت صوت سنج استریو با 26 دیودنورانی

این کیت (صوت سنج استریو) میزان شدت صوت بر حسب اندازه و مقیاس های معینی از خروجی دستگاه صوتی که به ورودی های (IN) این کیت وصل شده را توسط دیود های نورانی (LED) نمایش داده بدین ترتیب که هرچه شدت یا دامنه صوت (خروجی دستگاه صوتی) بیشتر شود دیود های نورانی (LED) بیشتری روشن گردیده و جلوه ای زیبا از روشن و خاموش شدن دیود های نورانی (LED) که با تناوب صدا انجام می گیرد را برای شما به اجرا می گذارد.
اکثر لوازم صوتی پیشرفته امروزی مجهز به نمایشگرهای صوت سنج نوری می باشند که به زیبایی و جذابیت آنها می افزاید و دارای انواع گوناگون اعم از خطی،ستونی،همگرا،ستاره ای،واگرا و حلقوی و ... می باشد.
کیت صوت سنج استریو با 26 عدد دیود نورانی (LED) را می توانید به انواع ضبط صوت های استریو و آمپلی فایر های قدرت استریو (مهرام کیت) و دیگر وسایل صوتی استریو وصل کرده و سیستم را به نوعی نور و صدا مجهز کنید.
ضمناً دیودهای نورانی (LED) این کیت به صورت خطی در یک ردیف چیده مان گردیده که شما می توانید همزمان با تهیه کیت های پری آمپلی فایر و آمپلی فایر های قدرت مهرام کیت آنها را در یک جعبه مناسب قرار داده و دیود های نورانی (LED) را می توانید جلوی جعبه با سلیقه خود نصب نمائید. 
ولتاژ کار این کیت 12V رگوله شده می باشد که هنگام اتصال سیم های ولتاژ منبع تغذیه به محل نصب قطب مثبت + و قطب منفی – بر روی فیبر در محل –V+ دقت لازم را به عمل آورید در صورت بر عکس زدن ولتاژ احتمال آسیب دیدن و سوختن قطعات مخصوصاً ترانزیستورها و دیود های نورانی وجود دارد . سیم قرمز موجود در کیت را در محل V+ و سیم مشکی را در محل –V قرار داده و لحیم نمائید.
بوسیله پتانسیومترهای موجود PT شما می توانید مقدار حساسیت ورودی بر اساس شدت صوت خروجی دستگاه صوتی را تنظیم کنید و در صورتیکه بخواهید کیت صوت سنج را داخل جعبه قرار دهید می توانید به جای پتانسیومترها از دو عدد ولوم استفاده نمائید. بدین صورت که پایه های آن را به وسیله سه رشته سیم در محل پتانسیومترها سیم کشی و لحیم نمائید و سه سر دیگر سیم ها را به سه سر پایه ولوم لحیم کرده و ولوم ها را بر جلوی جعبه نصب و میزان حساسیت را توسط ولوم ها کنترل نمائید.


مشخصات کیت صوت سنج استریو با 26 دیودنورانی :
  • جدید
  • تزئینی
  • استریو
  • ولتاژ 12 ولت
  • دارای 26 دیود نورانی
  • با مدار ترانزیستوری
  • دارای 24 عدد ترانزیستور
  • دارای پتانسیومتر جهت کم و زیاد کردن حساسیت ورودی