کیت اکو آمپلی فایر همراه مجهز به 3 میکسر صوتی

کیت اکو آمپلی فایر همراه مجهز به 3 میکسر صوتی

کیت اکو آمپلی فایر همراه (مجهز به 3 میکسر صوتی)

کیت اکو آمپلی فایر همراه که شما در اختیار دارید با داشتن صدایی فوق العاده صاف و پر طنین بدون هیچگونه نویز یا پارازیت ناخواسته یک مجموعه کامل از ترکیب چند کیت شامل اکو ، پری میکروفون ، پری آمپلی فایر و در نهایت یک آمپلی فایر پر قدرت را داراست. این کیت با فیبری در ابعاد کوچک طراحی و تولید گردیده و تمامی قسمت های مدار این اکو با آی سی بوده که بطور افزاینده ایی راندمان کیت را بالا برده است. کیت دارای کاربردهای بسیار زیادی می باشد که پس از مونتاژ کیت و تهیه یک جعبه مناسب و چند قطعه و جنس شما می توانید یک اکوی قوی سیار در اختیار داشته باشید که می تواند قابل حمل و نقل بوده و از این کیت در محافل ، مجالس مذهبی و دیگر مجالس و حسینیه های کوچک در حد راه اندازی یک باند (بلندگو) مناسب بهره گرفته و در مجموع یک کیت مناسب و ایده آل و در ضمن از لحاظ هزینه نسبت به اکوهای ساخته شده مقرون به صرفه نیز می باشد.
یکی از مزایای این کیت داشتن 2 ورودی میکروفون و نیز دو ولوم کنترل تنظیم حساسیت می باشد که با داشتن 2 میکروفون می توان همزمان صحبت کرده و دیگر مزیت این کیت داشتن ورودی (AUX) می باشد که می توان به انواع دستگاه های صوتی متصل کرده و شما یک میکسر 3 کاناله با 3 ولوم قابل تنظیم حساسیت صدا در اختیار دارید و امید است استفاده لازم را از این کیتی که خودتان مونتاژ و ساخته اید ببرید.
نکات دانستنی کیت :
قبل از اینکه شروع به مونتاژ کردن کیت اکو آمپلی فایر همراه بکنید لطفا به نکاتی که گفته می شود حتما دقت فرمائید تا در انتهای مونتاژ و آزمایش کیت به هیچ گونه اشکال در لحیم کاری کیت و یا آسیب رسیدن به قطعات پس از اتصال کیت به منبع تغذیه یا باطری 12 ولت ماشین بوجود نیامده باشد. تا شما پس از صرف ساعت ها وقت که برای مونتاژ این کیت گذاشته اید رضایت کامل را داشته باشید.
1- برای مونتاژ این کیت حتما از یک هویه مرغوب و مناسب 40 وات ، بخصوص سیم لحیم مرغوب روغن دار استفاده نمائید و از خرید و استفاده از سیم لحیم های نامرغوب و روغن لحیم های تقلبی اکیدا پرهیز نمائید و به هیچ عنوان در مونتاژ این کیت از هر گونه زدن روغن لحیم خود داری فرمائید.
پیشنهاد ما برای لحیــم کردن این کیت خرید چند متر سیم لحیم مرغوب با مارک ASAHI (آساهی) برای مونتاژ این کیت می باشد که در اکثر فروشگاه های قطعات الکترونیک و کیت بفروش می رسد.
2- حساسیت ، کیفیت صدا و قدرت خروجی این کیت بسته به بلندگویی که مورد استفاده قرار می دهید دارد. حداکثر بهره این کیت با بلندگوی 4Ω بدست می آید. استفاده از بلندگوی 8 اهمی (8Ω)نیز نتیجه مطلوبی خواهد داد.
بلندگوی گه باید تهیه و به کیت وصل نمائید باید یک یا دو بلندگوی مرغوب با حداقل توان 10 وات (10W) و یا یک بلندگوی مرغوب با حداکثر توان 20 وات (20W) باشد.
بلندگوی مورد استفاده باید از نوع مرغوب انتخاب شود و بخاطر قدرت و کیفیت بالای آمپلی فایر از بلندگوهای نامرغوب و غیر متفرقه و کارکرده استفاده نکنید.
توجه داشته باشید که دو سیمی که از خروجی این کیت (SP) به بلندگو وصل می باشد به نقطه G یا شاسی یا بدنه متصل نمی باشد و مجزا از مدار به خروجی آمپلی فایر (آی سی TDA 2005) وصل گردیده لذا از اتصال سیم های بلندگو به بدنه یا شاسی اکیدا خود داری نمائید.
3- ولتاژ این کیت 12 ولت می باشد. که شما با خرید یک عدد ترانس 2 سر 12 ولت با حداقل جریان 3 آمپر (3A) و در مناسب ترین شرایط کاری کیت از یک عدد ترانس 12 ولت 4 آمپر (4A) می توانید استفاده نمائید.
پس از تهیه ترانس 2 سر 12 ولت ، دو سر سیم خروجی ترانس را در محل 12VAC قرار داده و لحیم نمائید.
توجـه : در صورتی که ترانس با جریان کمتر از 3 آمپر (3A) تهیه و به کیت وصل نمائید احتمال اینکه صدای خروجی به صورت بریده بریده پخش شود وجود دارد و مهم تر اینکه آی سی قدرت (TDA 2005) به شدت داغ خواهد شد.
4- این کیت قابلیت کار با باطــری موتور (12 V) یا ماشین را دارد. کافیست با توجه به رعایت نصب سیـــم های موجود در کیت ، سیم قرمز در محل مثبت + BAT و سیم مشگی را در محل منفی - BAT وصل و لحیم نمائید.
توجه : در صـورت وصل یا اتصال اشتباه سیم های مثبت و منفی کیت به باطری 12 ولت احتمال سوختن قطعات از جمله آی سی ها وجود دارد و نیز در صورت درست اتصال برقرار نکردن سیم های مثبت و منفی کیت به سر باطری و به اصطلاح نکشیدن جریان کافی از باطری به کیت صدای خروجی بدون کیفیت و آی سی قدرت (TDA 2005) به شدت داغ خواهد شد.
5- هیت سینگ یا رادیاتور خنک کننده آی سی (IC.6 = TDA 2005) موجود در کیت جهت آزمایش و استفاده کوتاه مدت از کیت می باشد. در صورتیکه استفاده بیشتری از کیت می خواهید داشته باشید باید هیت سینگی را که در کیت موجود و به آی سی متصل کرده اید با یک عدد هیت سینگ 2 یا 3 برابر بزرگتر و ضخیم تر تعویض نمائید تا دفع حرارت بیشتری هنگام کار آی سی و در نتیجه داغ کردن آی سی بوجود نیاید.
6- برای اتصال وردی های این کیت MIC1 و MIC2 و AUX حتما از سیم شیلد استفاده نمائید تا باعث ایجاد نویز بین فیش های ورودی و کیت نشود.
دقت فرمائید طول سیم شیلد بین جک یا فیش مادگی میکروفون تا کیت هر اندازه کوتاه تر باشد ، باعث کیفیت بهتر صدای میکروفون وصل شده به فیش مادگی میکروفون کیت اکو خواهد شد.
7- جهت اتصال ورودی های این کیت 2 عدد فیش مادگی میکروفون برای اتصال در محل های MIC1 و MIC2 و یک عدد فیش مادگی بسته به نوع استفاده شما در محل AUX تهیه و توسط سیم شیلد به کیت وصل نمائید.
8- در این کیت از 3 عدد سیم شیلد جهت اتصال به ورودی های MIC1 و MIC2 و دیگری ورودی AUX استفاده گردیده همانطور که مـی دانید یک سیم شیلد دار دارای دو سیم مستقل ازهم بوده (طبق شکل) که یکی از آن ها سیم مغزی و دیگـری که دور سیم مغزی را در بر گرفته سیم زره مــی گویند جهــت وصــل کردن سیـم هـای شیلد دار به ورودی های MIC1 و MIC2 و ورودی AUX بر روی فیبر کافیست که پس از لخت کردن سر سیم های شیلد و جدا کردن سیم مغزی از سیم زره و تاباندن سر هر یک از سیم ها سیم زره را به نقطهG (شاسی یا منفی) بر روی فـیبر که کنار
نقاط ورودی کیت مشخص می باشد قرار داده و سیم مغزی را در سوراخ دیگر دو نقطه ورودی فیبر قرار داده و دقت کنید که هنگام لحیم کاری سیم های شیلد دار رشته های نازک سیم زره با سیم مغزی به هم اتصال نداشته باشند.
9- یک عدد کلید قطع و وصل یا خاموش و روشن 2 پین ، بسته به نوع مدلی که خود تهیه کرده اید را توسط 2 سیم موجود در کیت به 2 نقطه SW روی فیبر قرار داده نصب و لحیم نمائید.
این کلید فقط ولتاژ ورودی را که از ترانس به کیت داده می شود قطع و وصل کرده و هیچ ارتباطی به ولتاژ ورودی باطری BAT ندارد.
10- سر ولوم های موجود در کیت را قبل از نصب ولوم ها در محل های خود در داخل سـر ولوم ها قرار دهید. زیرا ممکن است
بعد از نصب ولوم ها بر روی کیت و لحیم کردن ولوم ها هنگام گذاشتن یا نصب سر ولوم ها بر روی ولوم به آن ها فشار آمده و باعث شکستن پایه های ولوم ها گردد.
در تمام نکات گفته شده بالا لازم به ذکر می باشد که ما فرض را بر این دانستیم که شما دوست عزیز آشنایی کامل با نحوه لحیم کاری خوب و استفاده درست از طرز کار با هویه و نیز آشنایی با قطعات و صحیح قرار دادن و درست نصب کردن آن ها بر روی فیبر و نیز درست مونتاژ کردن کیت (منظور از درست مونتاژ کردن شامل مقاومت ها کاملا بر روی کف فیبر قرار گرفته باشد ، هنگام نصب سوکت های آی سی تمامی پایه های آن ها از طرف مسی بیرون آمده باشد ، خازن های عدسی و خازن های پلی استر و مولتی لایر تا انتها بر روی فیبر قرار گرفته ، خازن های الکترولیت نیز در حد امکان تا اتنها بر روی کف فیبر قرار بگیرد و ...) را دارید و در آخر مونتاژ : فیبر مونتاژ شده ، سیم کشی ها ، نصب فیش های مادگی میکروفون ها و AUX ، نصب ترانس ، نصب کلید قطع و وصل و قرار دادن این مجموعه داخل یک جعبه شیک و مناسب ، حال پس از اتصال مجموعه به بلندگو و قرار دادن فیش میکروفون داخل فیش مربوطه و وصل به برق یا باطری 12 ولت (12V) به هیچ گونه عیب یا ایرادی برخورد ننمائید و استفاده لازم را از کیت اکو آمپلی فایر همراه ببرید.
امید است این کیت خواسته کامل شما را برآورده ساخته و ما توانسته باشیم گامی هر چند کوچک در جهت رضایت شما بر داشته باشیم.


مشخصات کیت اکو آمپلی فایر همراه : 

  • حرفه ایی
  • یک مدار کاملا حرفه ایی
  • یک مدار اکو آمپلی فایر همراه کامل
  • با قدرت خروجی 22WATT
  • های فیدیلیتی
  • ولتاژ تغذیه 12VDC & 12VAC
  • جریان مصرفی حداقل 2 آمپری
  • دارای 2 ورودی میکروفون مجزا
  • مجهز به 3 میکسر 
  • دارای ورودی مجزا AUX
  • مجهز به 8 ولوم تنظیم کننده
  • دارای 6 آی سی
  • با کیفیت بسیار بالا
  • با ولوم های تنظیم کننده :
  1. ولوم کنترل حجم صدا
  2. ولوم کنترل حجم صوتی MIC1 
  3. ولوم کنترل حجم صوتی MIC2
  4. ولوم کنترل حجم صوتی AUX
  5. ولوم کنترل صوتی تون TONE
  6. ولوم تنظیم حجم صوتی اکو
  7. ولوم تنظیم زمان اکو DELAY TIME
  8. ولوم تنظیم میزان و حجم اکو